Om mig

Mitt foto
Jag är en 53 år tung man med åsikter om det mesta som rör livets godsaker. Man kan dö av många orsaker. Cognac är inte den sämsta

torsdag 19 augusti 2010

Den hängda kon!

Lestaulang Hang Chow på Flidhemspran!

Det är härifrån namnet på min blogg kommer.

Kinesisk kitch som sett sina bästa dagar. Vid senaste besöket hade dom klätt om ena soffan, men glömt fylla på vatten i karpdammen.

Men vad fan? Det är väl inte inredningen man skall äta?

Matsedel omfattar thailändsk (se bilden) och kinesisk, ibland är det rättstavat i brand inte - kinesiska glytan eller tre ingredienseras soppa. I många år stod det Mariesatad på ölnotan!

Mina favortiter, Scampi m vitlök och ingefär, biff m chili, gong-bao kyckling, biff med vitlök och bloccori!

Väl värt ett besök!

4 av 4 poäng - mest för att maten är så lik den jag ätit i Beijing och inte helt försvenskad.
Staffan Westerberg syns emellanåt vimsa i långsoffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar