Om mig

Mitt foto
Jag är en 53 år tung man med åsikter om det mesta som rör livets godsaker. Man kan dö av många orsaker. Cognac är inte den sämsta

onsdag 25 augusti 2010

Barcelona!


Bloggen åker utrikes..................... Nähä!


BarCelona i Kulturhuset är det enda Tapasställe jag besökt i Stockholm. (Har knappt besökt några andra heller för den delen).

Välbesökt (vilket inte framgår av bilden), speciellt populärt straxt före teaterdags på Stadsteatern.

Bra Tapas, men virrig personal. Jag tror aldrig dom lyckats servera korrekt beställning vid något av de tillfällen som jag varit här.
Undrar om det finns virrigare restaurangpersonal någon annanstans? Tips emottages för studiebesök.

http://www.barcelonabar.com/

Beställ bord!

3 av 5 poäng, mest tack vare det trevliga sällskapet! Men jag kommer tillbaka till eftersom det är perfekt före ett besök på Stadtsteatern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar