Om mig

Mitt foto
Jag är en 53 år tung man med åsikter om det mesta som rör livets godsaker. Man kan dö av många orsaker. Cognac är inte den sämsta

lördag 28 januari 2012

Ett varningens ord!

Jag vill lyfta ett varningens finger för Ballbreaker.

Vi var där ett gäng arbetskamrater och vi hade bokat en paketlösning, bowling och efterföljande mat. Då vi bokade banor blev vi också uppmanade att förboka maten för det skulle underlätta i matsalen, sagt och gjort.

Ballbreaker - en enorm anläggning gjord för företagsevent typ 5 kamp och kickoffer.

Bowlingen gick bra, rollerbladeåkande servitriser såg till att ölen serverades vid resp bana.

Kl 1800 var det dags att sätta sig till bords, vi 12 trängdes undan av ett sällskap på närmare 70 pers som förbokat buffé.

Vi fick dock vårt bord och ganska snabbt fick vi det vi ville att dricka, men sedan dröjde det och så dröjde det. Efter 45 min kom servitrisen och ursäktade sig för att maten var sen, men vi skulle bjudas på efterrätt som kompensation.

Maten kom som sagt sent om sider in och den fisk- och skaldjursgryta jag beställt var bättre än jag förväntat mig. Burgarna var också goda och generösa (brödet en aning blekt).
Efterrätten - 3 svenska ostar med lagerbladsmarmelad (?!). Goda ostar, men marmeladen var mindre lyckad.

Bowla gärna, men undvik att äta här om ni lider av tidsbrist.
Servisen gjorde vad dom kunde, men den totala logistiken verkade ha kraschat!

2 av 5 poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar