Om mig

Mitt foto
Jag är en 53 år tung man med åsikter om det mesta som rör livets godsaker. Man kan dö av många orsaker. Cognac är inte den sämsta

fredag 23 september 2011

Apoteket Nordstjernan!

Det gamla anrika fina apoteket Nordstjernan blev någon gång på 80-talet Bistro Boheme, då bohemiskt inrett men nu mainstreamat så det förslår.

Nåväl, skit i inredningen!

Jag tog en Pragerschnitzel med tjeckisk potatissallad.
Schnitzeln perfekt, ganz gut som Südettysken skulle säga, den tjeckiksa potatissalladen var annorlunda men god.

Servicen något fladdrig, men helt ok.

Återvänder gör jag nog inte, om inte schnitzeltarmen skriker (fast då väljer jag nog Soldaten Svejk)

Bistro Boheme får dessvärre bara 2 av 5 poäng. Trist inredning . Uteservering stor och ödslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar