Om mig

Mitt foto
Jag är en 53 år tung man med åsikter om det mesta som rör livets godsaker. Man kan dö av många orsaker. Cognac är inte den sämsta

söndag 18 juli 2010

Idag på Fjällgatan

Personerna på bilden har absolut inget med detta blogginlägg att göra!Idag besökte jag Fjällgatans kaffestuga.

Säkerligen en av Sthlms vackraste utsikter. Populärt turisbussmål och givetvis en solig dag som idag kö till glasskiosken.

Själv avnjöt jag en fräsch ost/skinksmörgås (Ha! på surdegsfranska) och kaffe, sällskapet tog en hallonpaj med vaniljglass och kaffe 139 spänn (!) minuspoäng.

Inga problem att få sittplats idag vilket ger pluspoäng.
Minuspoäng får dom för att dom inte kan skilja på Riddarholmskyrkan och Tyska Kyrkan på sin förklaring till utsikten!

2 av 5 poäng, trots läget och den positiva och glada personalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar