Om mig

Mitt foto
Jag är en 53 år tung man med åsikter om det mesta som rör livets godsaker. Man kan dö av många orsaker. Cognac är inte den sämsta

torsdag 10 november 2011

Tack Gud att det var torsdag!


TGIF av en enda anledning och det var för att det var bjud.

Hög volym, charmlös mat. Något överpepprad ryggbiff. Men vad kan man förvänta sig av amerikanska kedjor?

Jag lovade mig själv en gång för länge sedan att inte återvända (då var det TGIF på Stureplan). Denna gång testades TGIF Kungsträdgården, men vad gör man inte för barnens skull (tack O & A).

Trevlig personal och snabbt gick det.

Kan kanske tänka mig att återvända hit, om inte annat så för lökringarnas skull!

Boka bord? Ja, om du är fler än 8 personer! Var beredd på att köa. Till vad? Ja det undrar jag med................ Men som försvar, bra mycket bättre än HRC Stockholm som changerat (sjangserat) totalt!


2 av 5 poäng (sänk musiken så blir det bättre betyg en annan gång)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar